İptal, İade ve Teslimat

Cayma (İade) Hakkında

Alıcı, web sitemiz üzerinden satın aldığı ürünü hiçbir koşul belirtmeden 4077 sayılı “Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu” gereği, satın alma tarihinden sonra 14 gün içinde iade edebilir veya değişim talebinde bulunabilir.

  • Cayma hakkının kullanılması için belirtilen süre içinde firmamıza kurumsal e-posta adresi veya telefon ile bildirimde bulunulması şarttır.
  • Satıcının bilgilendirilmesini takiben alıcının ulaştıracağı hatalı ürünün hatası giderilecek yada yenisi ile değiştirilecektir.
  • İadesini yapacağınız ürüne ait tüm parçaları ve varsa hediye/kampanyalı ürünlerin de aynı anda iadesinin yapılması gerekmektedir.
  • Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli alıcı tarafından karşılanır.
  • Ürün iade hakkının kullanılması halinde, alıcı veya 3. kişiye teslim edilen ürünün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur.
  • Talep edilen belgelerin ulaşmasını takip eden 7 iş günü içerisinde ürün bedeli alıcıya iade edilir.
  • Fatura aslının iade edilmediği durumlarda cayma hakkı talep edilemez.
  • Ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde alıcı, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.

Teslimat Şartları

  • Ürün sipariş işleminizi tamamladıktan sonra,  siparişiniz teslimata hazırlanmak üzere işleme alınır.
  • Siparişiniz onaylandıktan sonra en geç 3 (üç) iş günü sonunda kargo firmasına teslim edilir.
  • Kargonuzun durumu siparişinizin sonucunda size verilecek kargo takip numarası ile izlenebilir.
  • Sözleşme konusunu oluşturan ürünler satıcının belirleyeceği kargo firması tarafından alıcıya teslim edilir.
  • Kargo ücreti ve varsa kargo sigorta ücreti fatura bedeline eklenir. Alıcı önceden tarafına bildirilerek onayladığı tüm bu bedelleri ödemeyi peşinen kabul ve taahhüt eder.
  • Ödeme işlemi yapıldıktan sonra sözleşme konusu ürünlerin teslim etme süresi ortalama 2 gün ila 6 gün arasında sürmektedir.
  • Kargo ve teslimat sırasında üründe meydana gelebilecek olan zararlardan kargo firması sorumludur.
  • Alıcı kendisine teslim edilen üründe bir hasar gördüğünde kargoyu kabul etmeme hakkına sahiptir.
  • Kargo taşıması nedeniyle üründe oluşabilecek hasarlar veya kullanım kayıpları söz konusu ise, alıcı teslim anında teslim fişini onaylamadan önce kargo firması yetkilisinden hasar tespit tutanağı (zabıt) tutturularak iade edilecek ürün/ürünlere ekleyerek kargo yetkilisine geri teslim etmelidir. Aksi takdirde kargo hasarlarından kaynaklanan hasarlardan veya kullanım kayıplarından sorumluluk alıcının olacaktır ve ürün iade edilemez.
  • Satıcı tarafından üründe meydana gelen hatanın kargo ve teslimattan önce meydana gelmiş olmasının tespiti durumunda hasarlı ürün satıcı deposuna ulaştıktan sonra ürünün değiştirilmesi ve tekrar kargoya verilmesi işlemi azami 7 iş günü sürer.
  • Ürünün temin edilememesinden kaynaklanan bir durum söz konusu olduğunda, satıcı, alıcıya ya yapmış olduğu ödemeyi, işbu sözleşmede yazan koşullara göre iade edecektir.
Sayfayı Paylaşın Gönder Paylaş Tweet Pinle Paylaş
Kolay İletişim! Telefon numaranızı bırakın,
temsilcimiz sizi geri arasın.

Error: Contact form not found.

Gizlilik Politikası şartlarını inceleyebilirsin.
Deneyiminizi geliştirmek için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerezler veya gizlilik politikası sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.